Organizacja wesela od A do Z
Kompleksowa organizacja wesela
Jesteście zakochani, zaręczeni i coraz intensywniej myślicie o zorganizowaniu Waszego wyjątkowego dnia? Jednak ilość wszelkich kwestii organizacyjnych i spędzonego czasu nad wszystkimi szczegółami przyprawia Was o dreszcze? Przydałaby się Wam pomoc profesjonalisty? Mamy dla Was idealną propozycję – kompleksową organizację ślubu i wesela, których zakres dopasowujemy do Waszych potrzeb, Waszej wizji, Waszych marzeń!
1. Pierwsze konsultacje
Zapraszamy na pierwsze bezpłatne konsultacje, porozmawiajmy przy kawie w dogodnym dla Was miejscu.
2. Kolejne konsultacje
Organizujemy wspólne spotkania konsultacyjne we Wrocławiu, kontakt on-line /telefoniczny, zawsze dopasowujemy się do Was.
3. Koordynacja przyjęcia
Koordynacja przygotowań do wesela – jesteśmy z Wami od około godziny 9:00 aż do godziny 00:00, a dokładniej do oczepin.
4. Oszacowanie budżetu
Oszacowanie budżetu całego przyjęcia i wprowadzanie bieżących modyfikacji to podstawa przed rozpoczęciem organizowania wesela. Zawsze staramy się przedstawić widełki cenowe organizowanego przyjęcia oraz na bieżąco weryfikujemy kosztorys.
5. Selekcja najlepszych usługodawców
Selekcja profesjonalnych, doświadczonych i godnych zaufania usługodawców ślubnych oraz prowadzenie z nimi wszelkich ustaleń . Polecamy między innymi:
– Dj / Zespół
– Kamerzysta
– Fotograf
– Kwiaty i dekoracje sali i kościoła
– Fryzura ślubna
– Wizażysta
– Samochód do ślubu
– Transport gości
– Tort weselny
– Słodki stół
– Zaproszenia dla gości
– Oprawa muzyczna ceremonii ślubnej
– Atrakcje weselne
– Upominki dla gości
– Zaślubiny w plenerze
– Wesele w namiocie
6. Dobór najodpowiedniejszego obiektu weselnego
Wskazanie obiektów weselnych takich jak pałace, dworki, hotele , karczmy, rustykalne stodoły , namioty ślubne. Zawsze staramy się wskazać kilka opcji danych obiektów weselnych, aby jak najlepiej dopasować miejsce do Waszych oczekiwań.
7. Stworzenie koncepcji stylistycznej wesela
Aby stworzyć niesamowity klimat ślubu oraz wesela bardzo ważna jest oprawa florystyczna oraz dekoracje. Oprawa Kościoła/USC/pleneru oraz sali weselnej powinna być ze sobą spójna kolorystycznie oraz stylistycznie.
8. Prywatny organizer
Prowadzenie prywatnego folderu, gromadzącego wszelkie niezbędne zestawienia, harmonogramy, kalkulacje, oferty i umowy.
9. Lista gości
Zarządzamy listą gości weselnych, pomagamy w rozmieszczeniu gości weselnych przy stołach, przygotowujemy tablicę usadzenia gości oraz winietki.
10. Zamówienie papeterii ślubnej
W imieniu klientów dokonujemy zamówień papeterii ślubnej w tym zaproszeń, kart menu, winietek ( karty z imieniem i nazwiskiem każdego z gości), tablicę usadzenia gości , aby w szybki sposób każdy gość mógł odnaleźć swoje miejsce przy stole.
11. Ułożenie harmonogramu dnia ślubu
Na około miesiąc przed ślubem wspólnie z parą młodą układamy harmonogram godzinowy ceremonii oraz wesela.
12. Dopięcie wszystkich szczegółów
Do dnia Waszego ślubu mamy dopięte wszelkie kwestie organizacyjne oraz techniczne.
13. Organizacja ceremonii ślubnej w plenerze
Aby spełnić najskrytsze marzenia o przepięknej ceremonii w plenerze, zorganizujemy dla Was odpowiednią infrastrukturę, dekoracje, kwiaty, namiot, krzesła , biały dywan, nagłośnienie oraz oprawę muzyczną ceremonii.
14. Stylizacja Pary Młodej
Pomożemy Wam również w doborze sukni ślubnej oraz garnituru, tak abyście zachwycili tego dnia siebie nawzajem oraz Waszych gości.
15. Przedstawienie formalności ślubnych
Dla każdej z naszych par mamy przygotowany poradnik formalności ślubnych, po to aby ułatwić Wam przejście przez niezbędną dokumentację.
16. Koordynacja ślubu i wesela
Jesteśmy z Wami od początku przygotowań w dniu ślubu (zarówno w Kościele/USC oraz na sali weselnej) aż do późnych godzin wieczornych. Dopilnujemy wszelkich ustaleń, zainterweniuiemy w nagłej sytuacji, a wy będziecie się mogli w pełni cieszyć tym pięknym dniem , bez niepotrzebnego stresu.