Stylizacja wesela – na czym polega?

Stylizacja ślubna, to jedna z ważniejszych kwestii do zaplanowania. Jako wedding plannerki jesteśmy odpowiedzialne za stworzenie spójnej kolorystycznie i tematycznie wizji całego wesela. Na początku wymieńmy nasze pola do popisu:

1. Stylizacja Pary Młodej

  • wybór sukni ślubnej i pasujących dodatków
  • makijaż ślubny
  • fryzura ślubna
  • bukiet ślubny
  • wybór garnituru wraz z dodatkami

2. Miejsce ceremonii zaślubin

  • kwiaty przy ołtarzu/stole
  • dekoracja przejścia
  • dekoracja przy krzesłach/ ławkach
  • dekoracja krzeseł młodej pary
  • rodzaj powitania nowych małżonków (bańki, płatki róż)
  • rodzaj pojazdu jakim młoda para przybywa w miejsce ceremonii i do obiektu weselnego
  • wybór oprawy muzycznej tworzącej klimat podczas ceremonii

3. Stylizacja miejsca wesela

  • dekoracje przed wejściem do obiektu
  • papeteria ślubna: winietki, karty menu, tablica usadzenia gości
  • dekoracja stołu młodej pary (kwiaty + personalizacja)
  • tło za młodą parą
  • dekoracja stołów (kwiaty, wazony, świeczniki i inne)
  • dekoracje światłem
  • stylizacja bufetów tematycznych: candy bar, kącik z alkoholami, lemoniadami, wiejski stół itd.
  • rodzaj stołów, obrusów, pokrowców na krzesła lub wypożyczenie stylizowanych krzeseł (np. chivari)
  • wybór tortu weselnego wraz z dekoracjami (świece, toppery z napisami, race itd)
  • wybór odpowiednich i wpasowujących się w styl wesela atrakcji
  • wybór repertuaru muzycznego i zabaw oczepinowych
  • efekty specjalne podczas pierwszego tańca

4. Gadżety dla gości weselnych

  • podziękowania i drobne upominki
  • księga gości
  • koszyki ratunkowe w toalecie

5. Stylizacja ważnych osób na weselu

  • dobór kolorystyki i elementów identyfikacyjnych druhen i drużbów
  • stylizacja świadka i świadkowej

Oczywiście, jest to tylko skrótowe podejście do tematu prezentujące standardowy zakres naszej pracy przy planowaniu wesela. W praktyce ilość rzeczy do przygotowania, zależy od tego, co sobie zażyczycie. Jesteśmy od tego, aby móc zaprezentować szeroki wachlarz możliwości rynku ślubnego wpasowujących się w styl wesela, a ostateczny wybór zawsze należy do was.

Jak pracujemy przy stylizacji?

  1. Zaczynamy zawsze od konsultacji na żywo bądź telefonicznych. W ramach takiej rozmowy zadajemy mnóstwo pytań i wsłuchujemy się w wasze marzenia i wyobrażenia o weselu. Jeśli jeszcze nie posiadacie wspólnej wizji, to żaden problem! My służymy naszym folderem inspiracji, gdzie prezentujemy obecne trendy i ustalamy, które elementy wpadły Wam w oko.
  2. Gdy już wiemy w jakim stylu i gdzie ma być przyjęcie, to przechodzimy do badania kolorystyki i możliwości lokalu. W tym celu wybieramy się do obiektu i oznaczamy sobie występujące we wnętrzu kolory, ich temperaturę czy stopień nasłonecznienia. Zdajemy sobie sprawę, że to może brzmiec nieco skomplikowanie, ale to jedna z ważniejszych kwestii z punktu patrzenia konsultanta.
  3. Kolejnym etapem jest zaproponowanie pasujacych dekoracji i dodatków względem ustalonego stylu i kolorystyki. Na tym etapie przedstawiamy Wam kolaże dobranych przez nas elementów, a także zakresy cenowe poszczególnych dekoracji. Staramy się zawsze przedstawiać kilka możliwości do wyboru, tak, abyście świadomie mogli dokonać decyzji.
  4. W zależności od tego jaką ilością czasu dysponujecie, proponujemy Wam wspólne spotkanie z nami, menedżerem obiektu i florystą/dekoratorem, na którym ustalamy dokładną wizję dekoracji. Na tym etapie wybieramy kolorystykę, ewentualny motyw przewodni wesela, rodzaje kwiatów, wazonów i np. świeczników.
  5. Mając już kwestię wystroju sali dobrze omówioną. Przechodzimy do planowania innych, nie mniej ważnych kwestii. Pod względem doboru różnych dekoracji jesteśmy bardzo elastyczne i służymy Wam pomocą w takim zakresie w jakim nas potrzebujecie.

Taki schemat współpracy wielokrotnie dobrze się sprawdził. Jeśli jednak wolicie zapewnić sobie trochę niespodzianek na weselu, to możecie całkowicie zdać się na nas. Takie podejście też lubimy 🙂

 

joanna

Brak komentarzy.

Twój komentarz

www.amarante.com.pl