Organizacja wesel – Wrocław

untitled-design-3


 

organizacja wesela - dla kogo?

  • Poczyniliście już pierwsze kroki w organizacji wesela, ale brak Wam czasu, aby doprowadzić sprawy do końca ?
  • Potrzebujecie kogoś, kto będzie sprawował pieczę nad przebiegiem przygotowań i nad ustalonym budżetem ?
  • Potrzebujecie wsparcia osoby doświadczonej, z którą zawsze będziecie mogli skonsultować nurtujące Was kwestie dotyczące ślubu i wesela ?
  • Chcecie cieszyć się nadchodzącym dniem ślubu i nie stresować się przygotowaniami do niego ?
  • Nie chcecie ryzykować podpisaniem umowy z nieuczciwymi usługodawcami?
  • Nie chcecie niepotrzebnie obciążać trudem przygotowań swojej rodziny i świadków?

Przy pierwszej wspólnej wizycie w lokalu tworzymy szereg ustaleń z menedżerem obiektu w najkorzystniejszej dla Was opcji. Bierzemy pod uwagę następujące kwestie:

  • sposób serwowania dań i alkoholu,
  • rozplanowanie optymalnego układu stołów i bufetów po dokonaniu przez nas pomiarów,
  • rozplanowanie dekoracji,
  • dokładne sprawdzenie sali weselnej pod względem planowanych wydarzeń na weselu
  • wasze inne preferencje,

Efektem tej wizyty jest spisany plan ustaleń z menedżerem obiektu, wytyczne dla dekoratora, a także rzut sali z rozplanowaniem stołów i bufetów. Druga planowana wizyta odbywa się w dniu ślubu rano i ma na celu dopilnowanie wykonania wszelkich prac należących do poszczególnych usługodawców z polecenia naszej firmy. Pilnujemy zachowania ustaleń odnośnie rozmieszczenia stołów na sali, dekoracji i innych dodatkowych preferencji.

Wiele uwagi poświęcamy na ustalenia dotyczące jedzenia i alkoholu na weselu, ponieważ dla waszych gości, to jedne z ważniejszych elementów dobrej zabawy. Ustalamy szczególnie:

  • ilość jedzenia i deserów na jedną osobę oraz sposób ich podania,
  • ilość napojów alkoholowych i bezalkoholowych oraz sposób ich podania,
  • liczba gości weselnych przypadająca na 1 kelnera

Aby wesele wprawiało w zachwyt, wszystko musi być idealnie dopasowane. Bierzemy pod uwagę nie tylko kolorystykę obiektu, ale przede wszystkim Wasze upodobania. Proponujemy to, co najlepiej wpasuje się w klimat Waszego wesela. Wskazujemy pasujące elementy papeterii weselnej takie jak:

  • Winietki,
  • Karty menu,
  • Plansza usadzenia gości wraz z numeracją stołów,

a także pasujące do obiektu kwiaty i inne dekoracje. Tworzymy dla was katalog inspiracji, z których wybieracie to, co się Wam najbardziej podoba.

 
 Prowadzimy dla Was przejrzysty kalendarz przygotowań. Co dwa tygodnie wysyłamy Wam listę rzeczy, które dla Was zrobiłyśmy, a także przypominamy o sprawach, które wymagają Waszej decyzji.
 

Doskonale zdajemy sobie sprawę jak często goście zmieniają swoje zdanie tuż przed samym ślubem. Aby mieć pewność, że wszystko jest pod kontrolą tworzymy dla Was specjalną tabelę, w której wszystko znajduje się w jednym miejscu;

  • Przypisanie do stolików,
  • Oznaczenie nietypowego menu (wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe)
  • Przypisanie transportu i noclegów,

a także inne niestandardowe preferencje.

Tworzymy dla Was zestawienie kilku najlepszych usługodawców w pięciu branżach. Obserwując rynek ślubny od kilku lat, doskonale wiemy komu można zaufać. Mamy szeroką bazę fotografów, kamerzystów, florystów, zespołów muzycznych i DJ-ów, cukierni, wizażystów, fryzjerów, kosmetyczek i wielu innych usługodawców weselnych.

Podpowiadamy jak najlepiej zaplanować Wasz dzień i tworzymy harmonogram przygotowań, a także ustalamy godziny serwowania dań, grania setów muzycznych oraz rozpoczęcia atrakcji weselnych. Oczywiście tworzymy także plany B, a nawet C w razie różnych splotów sytuacji.

Już na etapie wczesnego planowania jesteśmy w stanie dla was oszacować koszt całego wesela przedstawiając widełki poszczególnych pozycji budżetu. Jeśli macie już ustaloną nieprzekraczalną kwotę, którą chcecie przeznaczyć na wesele, to pilnujemy, a by nie została ona przekroczona.

Każda nasza para narzeczonych otrzymuje od nas dokładną rozpiskę odnośnie niezbędnych formalności. Także udzielamy konsultacji jeśli chodzi o śluby plenerowe, śluby z obcokrajowcem oraz wszelkie skomplikowane przypadki.

Po podpisaniu z nami umowy, jesteśmy do waszej dyspozycji. Konsultacje on-line i telefoniczne prowadzimy po wcześniejszym zapisie mailowym lub telefonicznym (na maile odpowiadamy  jeszcze tego samego dnia).

 


Usługi dodatkowe 

Dla kogo?

  • Chcecie podczas własnego wesela bawić się z gośćmi a nie pilnować jego przebiegu?
  • Chcecie, aby Wasze wesele zostało zorganizowane kompleksowo i na długo pozostało zaproszonym gościom w pamięci, ale brak wolnego czasu uniemożliwia Wam uzyskanie pożądanego efektu?
  • Wolicie, aby to doświadczona osoba przejęła na siebie takie obowiązki jak zamawianie i szczegółowe doprecyzowanie detali dekoracji ?
  • Chcecie w dniu ślubu wyglądać zachwycająco, ale nie macie jeszcze spójnej wizji i zdecydowanie wolicie poradzić się w tej kwestii profesjonalnego stylisty ślubnego?
  • Wolicie, żeby Wasi goście mieli zapewnioną opiekę podczas przemieszczania się w dniu ślubu ?
  • Na Wasze wesele zaplanowaliście więcej niż 2 atrakcje i potrzebujecie osoby, która zadba o przebieg wydarzeń podczas wesela, takiej która będzie reagowała w sprawach nagłych i zawsze będzie tam, gdzie potrzebna będzie jej pomoc ?


Jeśli jesteście w początkowej fazie planowania wesela i nie macie jeszcze wybranej sali, to ta usługa jest właśnie dla Was. Zaczynamy od spotkania, na którym dowiadujemy się jakie są Wasze preferencje i priorytety, a później przechodzimy do działania. Znajdujemy min. 3 obiekty weselne spełniające Wasze oczekiwania i takie które posiadają wolny termin we wskazanym okresie. Następnie przygotowujemy zestawienie tych miejsc ze zdjęciami, lokalizacją, ceną menu, dostępną bazą noclegową i innymi ważnymi dla Was informacjami, tak aby ułatwić Wam wybór. Po wybraniu faworyta wspólnie odwiedzamy to miejsce i weryfikujemy czy wszystko Wam odpowiada. 

Jeśli poszukujecie dekoracji  spersonalizowanych pod kątem Waszego motywu przewodniego wesela czy posiadających Wasze inicjały, dodatkowo pozłacanych itd., to jesteśmy w stanie sprostać tym oczekiwaniom. Każda ozdoba, która wymaga poczynienia wielu ustaleń z podwykonawcą, dokładnego ustalenia koloru, czcionki czy po prostu dopasowania jest przez nas wyceniana indywidualnie w zależności od pracochłonności . Do takich dekoracji należą:

  • specjalne tło za parą młodą,
  • papeteria ślubna  (np. laserowo wycinane winietki, karty menu, zaproszenia),
  • dobór upominków i podziękowań dla gości,
  • upominki dla rodziców,
  • spersonalizowane dodatki (poduszki pod obrączki, inicjały młodej pary,

W zależności od tego, czego poszukuje panna młoda dopasowujemy ofertę do jej potrzeb. Nasz podstawowy pakiet zawiera:

  • Spotkanie, na którym konsultujemy najlepsze typy fasonów, kolorystykę i pasujące dodatki.
  • Tworzymy listę min. 5 najlepszych sukni wraz z dodatkami,
  • Wspólnie odwiedzamy 1-2 salonów, gdzie mierzonych jest kilka rodzajów sukien ślubnych.

Jeśli macie na liście gości wielu przyjezdnych, którzy będą potrzebowali noclegu oraz transportu po przyjęciu, to możemy dla Was zaplanować tę kwestię od A do Z. W ramach tej usługi oferujemy:

  • Znalezienie i zarezerwowanie dodatkowych noclegów,
  • Zadbanie o transport gości i ich przemieszczanie się na wesele  i po weselu,

Nasza praca zaczyna się od wczesnych godzin porannych.  koordynacji dokonują co najmniej dwie konsultantki ślubne. Nasze zadania to :

  •  dopilnowanie przygotowań,
  • komunikowanie się z usługodawcami, nadzorowanie ich prac oraz rozliczanie się po wykonanych usługach,
  • rozwiązywanie sytuacji nagłych,
  • opieka nad gośćmi weselnymi,
  • koordynacja przemieszczania się gości np. ustawianie pod kościołem, przed obiektem weselnym, podczas atrakcji,
  • organizacja próby ceremonii zaślubin dzień przed.


Jeśli jesteście z Wrocławia lub okolic, to zapraszamy Was na bezpłatne spotkanie w celu zweryfikowania w jakim zakresie możemy Wam pomóc. W przypadku kiedy nie dysponujecie wolnym czasem na spotkanie, to możecie umówić się z nami na skype.


Nasze Referencje

1

Dziękuję za wszystko! To była frajda przygotowywać z wami własne wesele. Wszyscy goście byli zachwyceni gustownymi dodatkami na stole, a także moją suknią w wyborze której byłyście bezbłędne! Dla mnie najpiękniejszą pamiątką jest księga gości ze zdjęciami z polaroida, dzięki że mnie namówiłyście. Polecam Asię i Grażynę każdej zabieganej parze.

1

Dziękuję, że byłyście ze mną tego dnia! Świetnie zaopiekowałyście się gośćmi oraz przebiegiem atrakcji i spowodowałyście, że mogłam cieszyć się własnym weselem. Bardzo jestem wdzięczna za przypilnowanie wszelkich dat, umów i formalności, bo było tego sporo... tak na prawdę przed spotkaniem z wami nie wiedziałam ile jest jeszcze do zrobienia! Całe przygotowania przebiegły fantastycznie i w zasadzie bezstresowo. Jesteście wspaniałymi organizatorkami i niezwykle wyrozumiałymi i ciepłymi kobietami.

Polityka prywatności

www.amarante.com.pl